Set Bersalin Shaklee Bantu Luka Cepat Sembuh

  • Monday, February 11, 2019
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Penting sangat nutrisi yang cukup sewaktu berpantang. Ini kerana, bayi mendapatkan khasiat 100% daripada susu ibu. Sementelah pula, ibu juga perlukan khasiat yang sebaiknya bagi memulihkan tenaga lepas bersalin.

Fungsi suplemen adalah untuk memenuhkan nutrisi sewaktu berpantang. Maklumlah, bila kita berpantang, ada banyak makanan yang kita tak boleh makan. Kadang-kadang tu, ada sesetengah cara berpantang memang sangat mencatu pemakanan ibu berpantang. So, macamana bafan nak dapat tenaga? Sedangkan bila badan bertenaga baru senang nak handle baby kan 😉  

Set Bersalin Shaklee




ESP - Membantu menguatkan rahim, milk booster, kulit cantik, berikan lebih tenaga, hilangkan stretch mark, kawal selera makan untuk jaga badan bagi slim balik.

VITAMIN C - Menguatkan sistem imunisasi agar tak mudah dijangkiti penyakit, khasiat untuk baby dapat disalurkan melalui susu badan, juga untuk kulit cerah gebu halus mulus. Vitamin C juga membantu luka bersalin kering dengan lebih cepat. 

Alfafa - Buang angin berlebihan dalam badan, lawas, detox, milk booster, mengetatkan kembali miss V, mengatasi masalah keputihan.

Ostematrix- Sumber kalsium, milk booster, lawas dan mencegah sembelit, mengelakkan sakit kaki lutut pinggang cramp. 

 • VITA LEA - Penambah tenaga, pelengkap nutrisi, untuk kesihatan dan kecantikan keseluruhan, membantu untuk tambah darah. Dalam juga ada ZINC yang dapat membantu mengeringkan luka bersalin lebih cepat.

 • OMEGA 3 - Membekalkan EPA & DHA untuk perkembangan minda baby disalurkan melalui susu badan, bakar lemak berlebihan, buang lemak selulit, mengatasi masalah perut buncit.

Untuk bakal bakal ibu yang due tak lama dah tu, boleh lah start prepare Set Berpantang ya. Yang tengah berpantang atau nak habis pantang nak consume pun boleh tau.

InshaaAllah Set Berpantang Shaklee ni antara pilihan yang terbaik.

Boleh hubungi saya Efie 019-9890707 untuk dapatkan Set Bersalin anda hari ini. 


You Might Also Like

0 comments