Sunday, 3 January 2016

Promosi Shaklee Januari 2016


Pejam celik pejam celik dahpun masuk tahun baru..

Bertambah lagi usia, harap dapat mematangkan lagi fikiran dan tindakan insya Allah..

Rasa macam baru je kan sambut 2015 hari tu, dah pun masuk 2016..

Semakin pendek usia kita...sob sob sob... Harap sempat untuk menambah amal dan bekalan untuk dibawa ke sana nanti... Amiiinnn...

Produk Promo Shaklee Januari 2016


Bersempena tahun baru ni, ada 3 promotion dari Shaklee untuk kita semua..



Vivix 
Beli 6 Percuma 1 @  beli 2 diskaun 5%

Zinc Complex
Beli 3 Free 1

Vitalea Multivitamin Untuk Anak
Beli 3 Free 1



Faedah & Kebaikan Vivix


Faedah yang hebat ini, datangnya dari bahan-bahan yang power terkandung dalam Vivix


Haaaaa mana tak power kan Vivix ni... Dah bahannya pun memang best!


Faedah & Kebaikan Zinc Complex



Faedah & Kebaikan Vitalea Multivitamin Untuk Anak


Apa tunggu lagi..

Meh meh order lekaih..


Vivix Buy 6 Free 1

Zinc Buy 3 Free 1

Vitalea Kids Buy 3 Free 1


Nak beli 1 botol je? Pun bolehhh...


❤ Efie Muhamad ❤

SMS/Whatsapp: 019-9890707

1 comment:

  1. Kena borong masa promosi ni! Rugi kalau x beli

    http://fatinsoho.com/pince-and-pints-tempat-makan-best-kl/

    ReplyDelete