Kenapa Diet Gagal???

  • Sunday, October 14, 2012
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Ramai orang yang diet, tetapi gagal di pertengahan jalan. Hasil yang diharap-harapkan, tidak jua kunjung tiba. Duit dah banyak habis, harapan yang menggunung tinggi untuk kurus hancur berkecai.

Hakikatnya, keinginan untuk diet segera ini, harapan untuk kurus yang membuak2 menyebabkan ramai yang mengambil langkah yang salah. Akibatnya, mereka mengamalkan pemakanan yang kurang nutrisi, meletakkan target yang terlalu tinggi hingga sukar untuk diikuti, tidak sabar dengan hasil yang lambat, kandungan dalam program diet yang tidak selamat dan juga diet yang merendahkan kadar metabolisma masing2 menyumbang ke arah kegagalan utnuk kurus secara sihat. Hakikatnya, dalam program diet yang salah ini, kita akhirnya hilang kesabaran, kepercayaan dan harapan...



Kitaran Diet Yang Ditakuti


Pada kebanyakan diet, anda kehilangan lemak dan otot. Apabila anda kehilangan otot, anda kehilangan keupayaan untuk membakar lemak dan akan merendahkan kadar metabolisma anda.

                                      Otot = Metabolisma

Apabila anda tidak lagi meneruskan diet tersebut, anda tidak boleh membakar kalori seperti anda lakukan sebelum ini. Sebaliknya berat badan anda akan bertambah berat.
Kitaran ini akan berulang setiapkali anda meneruskan diet. Ia adalah kesan yo-yo.

Kenapa Cinch Berkesan?


  • Cinch kekalkan jisim otot tanpa lemak
  • Pengambilan Cinch dapat menghilangkan berat dari lemak, bukan otot
  • Keberkesanan Cinch telah terbukti secara klinikal
  • Cinch diperkasa dengan leucine

Jadi, secara ringkasnya, pengambilan Cinch dapat membantu mengawal rasa lapar, meningkatkan tenaga, menyokong metabolisma dan memberi kepuasan kepada pengguna.

Jadi..........

KEEP MUSCLE U HAVE
BURN FAT U DON'T NEED
LOSE INCHES U DON'T WANT


Bertindaklah sekarang!!!

Order Cinch dan dietlah secara yang BETUL!!





Hubungi saya di 019-9890707 untuk maklumat lanjut atau tempahan.











You Might Also Like

0 comments