Wednesday, 9 September 2015

Korang Tau Tak? Cara Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma..

Assalamualaikum semua...

Hehehe sempena projek "Korang Tau Tak" ni, saya buat entry blog pun guna tajuk ni.. 

Ok, hari ni nak cerita pasal cara jadi ahli secara percuma...

Sebenarnya ada banyak cara untuk jadi ahli Shaklee tanpa perlu bayar apa-apa yuran keahlian ni, tapi kali ni saya nak cerita tentang 1 cara ni je.. Agak ramai jugak yang pilih cara ni, sebab memang berbaloi-baloi...

 Caranya.....


BELI 2 BOTOL VIVIX



Ya, dengan hanya membuat pembelian 2 botol Vivix, maka anda layak untuk berdaftar sebagai ahli Shaklee tanpa perlu membayar apa-apa yuran pendaftaran walau sesen pun.... Dan keahlian ini pula, adalah selama seumur hidup.. Tak perlu nak renew ke apa ke tak perlu...

Dan... bukan itu sahaja tau, sempena PROGRAM YES yang akan berakhir bulan Oktober 2015 (ok, ada sebulan lebih je lagi masa dari tarikh artikel ini ditulis), ada beberapa incentive lain yang anda akan dapat bila beli 2 botol Vivix ni..

  • Keahlian Shaklee percuma (jimat RM79.50)
  • Layak dapat diskaun Vivix sebanyak 5% sebab dah jadi ahli (jimat RM228)
  • Rebat 5% (dapat RM36.10)
  • Sebotol Vitalea Multivitamin percuma (jimat RM94)
Jumlah Penjimatan adalah RM437.60!!!


Fuhhhh... nilai penjimatan pun dah lebih dari harga ahli Vivix dah!

Kalo tak nak memang rugi... Hihihi..

Jommm...


efie  019-9890707


*************************************************



Nak order Shaklee?

Nak jadi ahli Shaklee?

❤ Efie Muhamad ❤


SMS/Whatsapp: 019-9890707



1 comment:

  1. Bestnyer, tak payah bayar keahlian. Dapat produk, ahli free jer :)

    ReplyDelete