Monday, 23 November 2015

Cara Bakar Lemak Pada Musim Hujan

Tempat korang hujan tak?


Kat sini, dah masuk hari ke 3 dah hujan... Dah nak masuk musim tengkujuh kot...

Sejukkk...

Memang dok berhibernasi je la jawabnya..


Perut pulak asikkklaaa lapar... berkeriuk je manjang..hahahah...

Lemak pulak yang dah tepu bertambah-tambahlah tepunya.. Maklumlaa, takde ruang nak berpeluh pun..hihihi....





Haaaa, kalo korang pun sama macam saya, better korang amek ni jugak.. Atleast, takdela tepu sangat lelemaks tu...hihihihi...

Kebaikan Lecithin Shaklee



Menyerap Vitamin yang Larut Lemak 
Membantu tubuh dalam menyerap vitamin ADEK

Melindungi Hati
Menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati

Pemecahan Lemak dan Kolestrol
Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah, membantu mengemulsi lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh

Pelangsingan 
Menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang

Mencantikkan Otot dan Kulit
Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan

Memperbaiki Alergi
Menghalang platlet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah yang seterusnya meningkatkan alergi seperti penyakit kulit, dermatitis dan demam alergi

Menghalang Kejadian Batu Karang
90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang

Mempertingkatkan Daya Ingatan dan Meringankan Stress
Mengandungi kolin yang dapat memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil seharusnya mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran sihat janin

Menghalang Tekanan Darah Tinggi
Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis dan menggalakkan peredaran darah

Memperbaiki Prostat Lelaki
Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan lecithin yang cukup

Meringankan Sembelit
Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin dalam usus


Nak lagi best, jom kita tengok perkongsian bagaimana Lecithin berfungsi dalam menguraikan lemak. 
Baru bertambah faham kan ;-)



Haaa dah faham pun kan?

Boleh laa order sekarang ;-)


Ataupun, kalo nak saya poskan pun boleh.. ;-)

Nak order Shaklee?

Nak jadi ahli Shaklee?

❤ Efie Muhamad ❤

SMS/Whatsapp: 019-9890707

No comments:

Post a Comment