Di Sebalik Rahsia Kenapa Billionaire Roger Barnett Beli Shaklee

  • Sunday, August 28, 2016
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Kita nak beli barang pun selidik punya selidik, mana la tau barang tu palsu ke, merbahaya ke apa ke.. Ni apatah lagi nak beli sebuah syarikat besar, haruslah ada sebab di sebaliknya kan..

Apatah lagi kan apabila Mr Roger Barnett, seorang billionaire terkenal yang memiliki beberapa syarikat gah seperti Burberry, Beauty.com dan beberapa syarikat lain yang memang dah terkenal seluruh dunia dahpun..

Ok jom kita cek kenapalah agaknya beria bebenor Mr Roger Barnett ni nak beli Shaklee..




Budak comel ni namanya Spencer, anak Mr Roger Barnett, owner Shaklee..

.
Spencer lah jadi penyebabnya kepada mengapa Roger Barnett membuat keputusan untuk memiliki Shaklee dengan harga 310 Juta USD sebagai salah satu cabang perniagaan keluarga mereka..
.
Spencer ni masa keciknya diserang asthma yg teruk.. Cari punya cari penyebab, rupa-rupanya ianya berpunca dari persekitaran yg tak sihat dan bertoksik.. .
Mak Spencer, Sloan Barnett giat bersihkan rumah mereka dan singkirkan segala punca penyebab serangan asthma Spencer tapi tak nampakkan hasil, sehinggalah mereka bertukar mencuba Basic H Shaklee utk kerja-kerja pembersihan rumah mereka, taraf kesihatan Spencer beransur baik.
.
Nyata, Spencer sebenarnya alah dgn bahan bertoksik dalam pencuci biasa. Walaupun rumah nampak bersih, tapi kebanyakan bahan pencuci biasa meniggalkan bahan kimia bertoksik yg tak selamat dan boleh jejaskan kesihatan.

.
Inilah penyebab Roger Barnett beli Shaklee. Sape tak sayang anak kan hihi... Kita nak beli Shaklee belum mampu, so beli produk Shaklee je lah kan hehe...

Rangkaian Set Healthy Home Shaklee


 

Best bila kita dapat guna Set Healthy Home Shaklee ni, sebab kita tau kita guna rangkaian Set Pembersih yang selamat untuk semua, termasuk bayi. 

✔Takde bahan kimia merbahaya✔Tak bertoksik✔Selamat untuk bayi dan kanak-kanak✔Sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif✔Jimattttt.. sebab boleh guna untuk semua benda especially Basic H tu 1001 kegunaan termasuk nak cuci kereta dan sental dapur
Maka, pilihlah dengan bijak! ;-)

****************************************************************************
Mencari Shaklee?

Boleh hubungi saya untuk konsultansi juga tempahan.

 Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu : Efie Muhamad 
(Shaklee ID 869620)
qayyumqaisa@gmail.com (e-mail)

Efie Muhamad (facebook)



You Might Also Like

0 comments