Dia Idola Saya..

  • Friday, March 02, 2018
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Sungguh, saya kagumi dia..
.
Dia yang sangat bijak pada zaman persekolahannya..
Dia yang sangat berusaha keras tanpa hiraukan kekurangannya..
Dia yang sangat baik akhlak tutur katanya..
Dia yang sentiasa ambil peduli tentang keluarganya..
.
Dia yang kurang tidurnya kerana beribadah..
Dia yang peluhnya sentiasa menitis kerana penat bekerja..
Dia yang sentiasa menghulur bantuan buat sesiapa yang memerlukan..
Dia yang kasihnya kepada keluarga sangat tinggi..
.
Dia yang menamakan saya bila saya lahir..
Dia yang mendidik dan mengajar saya tentang kehidupan..
Dia yang membantu ibu saya membesarkan saya bersama adik beradik yang lain, setelah saya kehilangan ayah seawal usia 4 tahun..
.
Dialah role model saya..
Dalam bisnes..
Dalam akhlak..
Dalam muamalah..
Dalam ibadah..
Dalam serba serbi..
.
Dialah abang saya yang sangat saya kasihi..
Moga Allah kurniakan beliau KESIHATAN, KETENANGAN DAN KEBAHAGIAAN yang hakiki..
Semoga Allah jaga ikatan kasih sayang antara kita semua sekeluarga...
.

You Might Also Like

0 comments