Friday, 19 April 2013

Entry Santai... Jemput Baca....

Hari ini hari Jumaat. Hari ni entry santai je la. 
Seminggu dah heavy workload ;-)

Semalam kami ke Taman Tengku Anis, sambil2 bawak anak2 main kat playground, sambil2 umi dan abi berjoging. Suplemen suplemen jugak, cara hidup sihat pun kena la amalkan, tak gitu? Hehehe.. Tak guna makan suplemen berbotol2 tapi makan tak jaga, exercise takde tak sihat jugak..

Arini sakit2 badan je rasa. Maklumla dah lama tak bersenam. Tapi insya Allah bila konsisten buat dah takdenye sakit2 badan ni. Kami berazam nak bersenam sekurang-kurangnya 2 kali seminggu, walaupun sepatutnya kita kena peruntukkan 3 kali seminggu untuk bersenam. Insya Allah kami akan usaha luangkan masa untuk itu... Kena masukkan dalam jadual siap-siap. Kalo tak konfem ke laut kan. Hangat-hangat tahi ayam orang kata. Tak nak la jadi macam tu..

Ok, ni picture yang sempat snap semalam, masa mula-mula sampai. 
Enjoy ;-)

Seronok budak berdua ni main

Wahhh abi macam diktator bagi arahan.. heheheh....

Haaa ni keunikan taman kat kelantan. Sambil2 berjoging, sambil2 berzikir..

Ya, ni trek joging laluan saya semalam. Best betul dapat keluarkan peluh..

Alhamdulillah, minggu depan nak pergi lagi kat taman. Sape nak ikut, jom!! Lagi ramai lagi seronok kan.....

 --------------------------------------------------------------------------------------

Sekiranya anda perlukan suplemen Shaklee, anda boleh mendapatkannya dari saya, agen Shaklee Pasir Tumboh, Kota Bharu atau dapatkan di kedai Mom 2 Moms milik saya, juga di Pasir Tumboh. Bagi mereka yang tinggal jauh, saya gunakan khidmat PosLaju bagi penghantaran.

Boleh hubungi saya di 019-9890707 ;-)




No comments:

Post a Comment