Cara Saya Guna Duit Bonus Shaklee

  • Monday, December 05, 2016
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Banyakkkk sangat sebenarnya kegunaan bonus Shaklee ni.. Maklumlah, saya ni surirumah je, maka bonus Shaklee saya itulah punca pendapatan saya kan.. So, segala jenis perbelanjaan dalam rumah, memang menggunakan duit Shaklee.. Kira share2 lah dengan husband...
.
Kalo kawan2 lain yang memang ada kerja hakiki tu, lagi syok.. Kira macam 2x dapat gaji sebulan kan hihi.. Tapi takpe, memang ini jalan yang saya pilih.. Nak bekerja dari rumah je...



.
Ok, back to the question, apa saya buat dengan duit Shaklee setiap bulan?
.
>> Bayar ansuran rumah
>> Bayar ansuran kereta
>> Bayar yuran sekolah anak
>> Beli barang dapur
>> Bayar utility bills
.
Dan segala macam lagi lah.. 


Gambar cedok Google je ni..
Hakikatnya, perbelanjaan isi rumahtangga zaman sekarang, suami isteri sama2 kena tanggung..
Tak daya kot kalo harapkan suami je sorang2...

.
Ada sekali dulu, pernah jugak belikan laptop untuk adik ipar saya Aisyah Osman.. Masa tu dia ada tolong kerja saya, so kira laptop ni macam bayar gaji kat dia lah.. Memang guna duit bonus Shaklee lah masa tu nak beli laptop tu...
.
Banyak lagilah kegunaan bonus Shaklee ni.. belum masuk lagi bab reward mereward lagi, belanja suami & anak2 makan. beli baju ke kasut ke.. Alhamdulillah, memang bonus Shaklee banyak membantu..
.
Harapan saya, moga bonus Shaklee akan semakin melebar menggemuk sebab ada impian baru yang saya nak capai menggunakan bonus Shaklee.. Aminnnnnn....
.
Oh ya, mungkin ada yang tertanya2 berapa sebenarnya modal kalo nak berniaga Shaklee ni? 
.
Murah ajoooo...
.
RM75 je masa ahkak join dulu dik.. 
Sekarang RM80 sebab ada GST..
.
Dah lama dahpun balik modal ahkak ni dik..
Syokk bisnes Shaklee ni kan.. 
Modal tak besar, income bleh dapat secara bersih, takde nak kena bayar overhead apa2...
Sape2 yang plan nak bisnes tu, meh join Shaklee meh..

Refer: Cara Jadi Ahli Shaklee



Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)

Efie Muhamad 019-9890707


Efie Muhamad (facebook)

You Might Also Like

0 comments