Tuesday, 21 February 2017

ESP - Minuman Pencetus Kontoversi

Memang!
Minuman ni sangatlahhhhhh banyak kontroversi nya..
Macam-macam orang dok kata kat dia, kesiannn....

Tapi kan, peliknya dalam ramai-ramai yang dok mengata tu, minuman ni laku kerasssss kat Shaklee..
Among the HOTSELLING PRODUCTS lah!
Buktinya, dalam tahun ni saja dah 2x minuman ni habis stok kat Shaklee seluruh Malaysia..
Haaaa cubalah bayangkan....

Minuman ni special sangat tau..
Tak sama langsung dengan soya yang jual dalam kotak kat supermarket tu ke, ataupun soya yang jual kat tepi jalan tu..
Langsung tak sama hokay!

Nak tau sebabnya?

ESP Shaklee ni...

- Ditanam secara organik
- Tidak menjalani proses genetik (Bukan GMO)
- Mengandungi 9 asid amino penting
- Dalam proses pembuatan untuk menghasilkan soya, kepingan soya dihancurkan dan dibasuh dengan air, bukan alkohol
- Bahan anti-thyroid/anti-pertumbuhan disingkirkan
- Diproses tanpa haba (haba memusnahkan protein)
- Ditambah dengan kalsium (ketika minyak dikeluarkan, ia menjadi makanan berasid – dineutralkan bila kalsium ditambah





Mak-mak yang hamil ataupun menyusu memang suka sangatlah dengan ESP ni.. Minuman berkhasiat yang mudah disediakan, tak perlu ambil banyak masa. Yet, ianya sangat memberi tenaga dan jugak membantu dalam proses penghasilan susu badan.

Bonus dia?

Kulit gebu & moist, bertambahlah suka kan? ;-)




Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)

Efie Muhamad 019-9890707


Efie Muhamad (facebook)




No comments:

Post a Comment