Friday, 11 October 2013

Vitamin Untuk Kulit: Hilangkan Jeragat Dalam Masa 6 Minggu!

Bermasalah dengan jeragat dan kulit kusam? Pasti sedih kan. Hilang rasa keyakinan diri untuk berdepan dengan orang ramai. Jeragat makin hari makin menebal, seiring dengan pertambahan usia. Risau sungguh.

Namun, Shaklee Collagen Powder terbukti dapat membantu dengan izin Allah. Collagen Shaklee ini bersumberkan bahan utama sisik ikan merah, sumber kolagen terbaik. Merupakan ikan laut dalam, kurang pencemaran , tahan lasak dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan lain. Berat molekulnya yang hanya 1000 dalton (sangat kecil berbanding rata-rata kolagen lain berat molekulnya 300,000 dalton), memudahkan penyerapan kolagen oleh badan sehingga ke tahap yang maksimum dan cepat. Maka, tidak hairanlah Shaklee Collagen Powder ini menjadi rebutan ramai orang.

Jom kita tengok testimoni seorang ibu yang amat berpuas hati dengan Shaklee Collagen Powder.



"Pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.. Dulu kakak sy sndiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe. Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2.. Dah bertahun2 ngan jeragat nih..Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2. Jadi sy amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sndiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikn..sebab sy yakin ia akan hilang.

Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini."

Seronok kan bila dapat hasil sebegini. Berbaloi dengan apa yang kita laburkan, walaupun ianya tidaklah mahal sangat, setanding dengan kualiti. Alhamdulillah..

Bersempena promosi Shaklee Collagen Powder pada bulan ini, ramai yang mengambil peluang untuk mendapatkan kolagen ini pada harga yang tersaaaaaaangat murah. Memang jimat sungguh berbanding harga biasa. Harga Shaklee Collagen Powder pada waktu biasa RM298 sekotak, tapi bersempena promosi bulan ini, BELI 6 PERCUMA 1. Namun, sekiranya anda mahu ingin mencuba sekotak dahulu, pun tak mengapa. Masih boleh mendapatkannya dengan harga promo.





Bagaimana caranya? Hubungi saya Efie Muhamad di 019-9890707.


................................................................................................................
Sekiranya anda perlukan suplemen Shaklee, anda boleh mendapatkannya dari saya, agen Shaklee Pasir Tumboh, Kota Bharu. Bagi mereka yang tinggal jauh, saya gunakan khidmat PosLaju bagi penghantaran.
Boleh hubungi saya di 019-9890707 ;-)

No comments:

Post a Comment