Krim Yang Paling Selamat Untuk Ibu Hamil Dan Bayi

  • Thursday, December 07, 2017
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Ni lagi satu masalah yang sering dialami oleh wanita hamil.

Gatal-gatal!

Ada yang gatal seluruh badan pun ada, tak terkecuali gatal-gatal di tempat-tempat yang agak mengaibkan untuk kita garu. Huhuhu...

Tapi tu lah, memang ramai yang alami masalah ni. Ni memang masalah hormon masa kita hamil. Tak terkecuali saya. Pernah juga alami masa mengandungkan anak yang ke 2 ke 3 dulu.



Masa dulu, memang tak kenal lagi Krim Herbal Blend ni. Jadi, memang saya tak tahu nak sapu apa untuk kurangkan gatal-gatal tu.

Alhamdulillah, masa mengandung anak yang ke 3 tu, dah kenal dah Shaklee. So memang saya sapu krim ni je lah. Tak risau nak sapu banyak-banyak dan kerap-kerap sebab saya tahu dalam krim ni tiada apa bahan kimia berbahaya. 

Tiada STEROID!
Tiada PARABEN!

Selamat.
Berkesan.
Mesra Alam.

Krim ni bukan je kita boleh guna untuk kurangkan gatal semasa hamil, bahkan boleh juga digunakan untuk bayi kita bila dah lahir.
Contohnya, jika bayi ada ruam lampin ke ruam susu ke sapu je krim serbaguna Herbal Blend ni. Ataupun boleh juga digunakan sebagai losyen untuk bayi. Kalau kena gigitan nyamuk pun, boleh sapu ni jugak. 
Pendek kata, memang serbaguna betul!

1 tiub krim ni cuma berhaga tak sampai pun RM50.
Boleh beli kat link eSell ni tau!


Boleh hubungi saya untuk konsultansi.


Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)
FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)


You Might Also Like

0 comments