Kekal Bertenaga Sepanjang Ramadhan

  • Thursday, July 18, 2013
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Ramadhan, bulan yang ditunggu2 oleh semua penganut agama Islam. Bulan yang bukan sahaja penuh dengan keberkatan, keampunan malah bulan meraih pahala semaksima mungkin. Setiap amalan dicatat berganda-ganda banyaknya. Dari segi kesihatan, puasa juga telah terbukti secara saintifik dapat meningkatkan taraf kesihatan seseorang. Dalam masa setahun, sebulan perut 'berehat' dari bekerja keras pada siang hari. Seumpama enjin, perut manusia juga memerlukan masa rehat.

Namun begitu, berpuasa bukan bererti harus mengehadkan segala aktivit harian. Bukan bermakna harus letih dan lesu sepanjang hari. Bukan bermakna harus melepek dari pagi hingga ke petang. Bukan... Sudah dijelaskan tadi, bulan puasa, segala amalan dicatat berganda-ganda kebaikannya. Jadi, kita harus manfaatkannya sebaik yang mungkin.

Setiap kali puasa, pilihan suplemen paling utama ialah Performance Drink. Ditambah dengan kebaikan protein serta vitamin dan mineral dari ESP dan Meal Shakes, gabungan 3 serangkai Mighty 3 Gems ni memang mantap untuk menjadi suplemen pilihan di bulan puasa.

mighty 3 gems shaklee
Set Mighty 3 Gems



Bukan bermakna, bila anda sudah mengambil Set Mighty 3 Gems ini sebagai makanan tambahan semasa berpuasa, anda mengabaikan segala makanan yang lain. Tidak... Makanlah makanan yang lain seperti biasa, kerana Islam menghalalkan segala makanan yang halal lagi baik.Set ini cuma sebagai penambahbaikan, meningkatkan stamina kita kerana ianya mempunyai fungsi tertentu dalam mengekalkan stamina badan.
 

testi performance drink
Testimoni dari http://vitaminsemulajadi.com/


 
Bersempena Ramadhan, kami mengucapkan selamat berpuasa dan selamat merebut pahala berganda sepanjang bulan ini, khas buat pembaca blog Vitamin Saya.

..........................................................................................................
Sekiranya anda perlukan suplemen Shaklee, anda boleh mendapatkannya dari saya, agen Shaklee Pasir Tumboh, Kota Bharu atau dapatkan di kedai Mom 2 Moms milik saya, juga di Pasir Tumboh. Bagi mereka yang tinggal jauh, saya gunakan khidmat PosLaju bagi penghantaran.
Boleh hubungi saya di 019-9890707 ;-)

You Might Also Like

0 comments