Ammar; Berat Naik 2kg Selepas Makan 1 tin Mealshakes

  • Sunday, June 17, 2012
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Arini, gi timbang Ammar dan Ajlaa' kat klinik...

Suka...Bulan Jan aritu, berat Ammar 11kg... Then, saya start bagi dia mealshakes. Arini, selepas 5 bulan, berat dia 13kg..Baru je abis 1 tin, sebab saya xdela konsisten sangat bagi dia makan. Bukan apa, sebab saya ni jarang lekat kat rumah. Kadang tidur umah MIL, kadang umah my family...
Yelaaa, time abi xde, agak sunyi dan bosan la dok umah 3 beranak je.. Tu yang kitorang merantau tu...heheh Jadi, bila xberapa nak lekat kat umah ni, so xkonsisten la bagi dia mealshakes.

Ammar ni, berat badan dia memang susah nak naik..Kurus je anak saya ni, x ikut umi dia... huhu...

Apapun, skarang ni bila dh nampak pertambahan berat dia, dan dengan nasi pun xdela bermusuh sangat, maka hati saya begitu gumbiraaa....lalallala...

Alhamdulillah, syukur pada Allah...



Jom semua, dapatkan kebaikan Mealshakes untuk anak2 anda hari ini juga...

Mealshakes = Multivitamin + protein + fiber >>> penuh dengan segala kebaikan!!!

Hubungi saya dengan sms di 019-9890707 atau emel di qayyumqaisa@gmail.com...

You Might Also Like

0 comments