Saya Sudah! Anda Bagaimana???

  • Thursday, June 07, 2012
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Saya sudahpun menjadikan suplemen sebagai makanan tambahan dalam diet harian saya... Anda bagaimana?









Mengapa suplemen penting?

Let's check it out....................
~ buah-buahan dan sayuran mungkin ditanam atas tanah yang kurang subur

~ mungkin berlaku kehilangan zat makanan semasa proses memasak

~ gaya hidup anda mungkin mengganggu penyerapan zat makanan

~ kepelbagaian makanan mungkin terhad dalam hidangan anda

~ anda mungkin terlalu kerap makan di luar

~ gaya hidup anda tidak aktif

~ pekerjaan anda banyak stress

~ anda kerap dijangkiti demam dan jangkitan2 lain


Jadi, berusahalah kita berikhtiar, semoga kita sihat....luar dan dalam....
Ingat!!! Kita bertanggungjawab atas tubuh badan kita sendiri...

Jadi....saya sudah! Anda bila lagi?????????

Hadiahkan diri sendiri, serta orang tersayang dengan set lengkap vitamin semulajadi; tanpa bahan sintetik; tanpa kesan sampingan...

Hubungi saya untuk special price ;-)

019-9890707


You Might Also Like

0 comments