Kenapa Mealshakes Multivitamin Terbaik?

  • Wednesday, May 14, 2014
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Bila dah namanya TERBAIK tu, maksudnya sebab sarat dengan segala kebaikan-kebaikan la kan.. Memang produk Shaklee ni terbaik, sebabnya tak mengandungi apa-apa bahan yang membahayakan kesihatan, samada jangka pendek mahupun panjang. Bahan-bahan yang digunakan adalah bahan yang dan terbukti kebaikannya dan diuji melalui beratus ujian klinikal dan kualiti yang ketat.

Jadi, jom kita tengok satu persatu bagaimana Mealshakes dapat membantu meningkatkan taraf kesihatan kita.

Nutrisi Lengkap 
Mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak. Kekurangan  pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita.

Membekal Nutrisi kepada Sel Tubuh 
Kaya dengan  protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ , darah, imun dan lain-lain.

Membantu Tumbesaran 
Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk membesar.

Anti-Oksida 
Mengandungi vitamin A,C,E, Zink dan Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan

Mengembalikan Seri Wajah 
Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah / kulit yang lebih cantik

Detoksifikasi 
Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus

Kelazatan Rasa 
Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk  dinikmati semua golongan.

 


 
Mealshakes tengah promosi bulan Mei 2014 ni.. Beli 6 dapat 1 percuma... So jangan lepaskan peluang keemasan ni.. Setahun sekali pun belum tentu peluang ni tau!!

1 tong Mealshakes ni harganya RM113.75, jadi bayangkan anda dapat setong percuma bernilai sebanyak tu... Best kan?
 
Boleh call saya sekarang..
 
iR Efie Muhamad
ID Shaklee: 869620
019-9890707

You Might Also Like

0 comments