Wednesday, 10 December 2014

GST: Sila Kumpul Stok Vitamin Anda Sekarang!

Minggu lepas, saya berpeluang untuk hadiri penerangan ringkas dari Shaklee berkaitan dengan GST. 

Ya lah, kita semua asal sebut GST je mesti resah gelisah kan, tapi nak buat cmane, memang di luar kawalan kita. Benda tu dah memang digazetkan akan dilaksanakan bermula 1 April depan, maka nak tak nak kalo umur panjang memang kita terpaksa hadapila kan?




Persoalan-persoalan yang mungkin timbul...


Apa kaitan GST dengan Shaklee?
Adakah Shaklee pun kena tempias GST?
Apa akan jadi bila GST dilaksanakan?
Adakah harga produk Shaklee meningkat?
Jawapannya..... 


YA!!

Produk Shaklee turut terkesan dengan pelaksanaan GST nanti. Setiap produk Shaklee akan dicaj GST 6%, yang mana pihak kerajaan akan mengutip hasil cukai ni dari pihak Shaklee. Bukan sahaja melibatkan harga produk, namun turut melibatkan kos penghantaran produk dan pendaftaran ahli. Semua ini kerajaan akan kenakan 6% cukai GST.

Maka, apa yang perlu kita buat???


Tahu tak korang, sejak kebelakangan ni kan Shaklee asyik buat DOUBLE PROMO, malah pada bulan December ni ada TRIPLE PROMO.. 

October - Promo ESP & MEALSHAKES
November - Promo OMEGAGUARD (2 jenis promo, iaitu samada Beli 6 Free 1 ataupun Beli 2 pada harga diskaun)

Apa tujuannya Shaklee bagi promo banyak-banyak ni?


Salah satu tujuannya, untuk bagi peluang kat kita semua, supaya dapat buat stok banyak-banyak sikit produk Shaklee sebelum GST dilaksanakan. Maklumlah nanti harga naik kan? So, Shaklee bermurah hati untuk bagi peluang kat kita untuk beli produk-produk ni dengan harga yang rendah masa promo ni.. Maka, wajiblah kita yang bijaksana ni ambil peluang ni kan?

Takkanlah selama ni dok makan vitamin, tapi bila dah kena GST maka kita pun terpaksa stop makan vitamin?
Takkanlah selama ni setiap bulan dok bagi mak ayah vitamin, bila dah kena GST maka kita stop bagi mak ayah makan vitamin?
Takkanlah selama ni dok bagi anak-anak makan vitamin untuk tingkatkan imun tubuh diorang yang fragile tu, bila dah kena GST maka kita stop bagi anak makan vitamin?

Tak mungkin kan?

Hidup kena teruskan, walau apapun cabarang yang mendatang!

Maka apa perlu kita buat?


1. Kumpul stok vitamin kita sekarang!

2. Kalau belum jadi ahli, maka jadi ahli Shaklee sekarang! (Bila dah GST, tak dapat dah jadi ahli dengan yuran RM75 tu) ~> harga produk Shaklee untuk ahli adalah 20% lebih rendah dari harga jualan.

3. Bina pendapatan sampingan melalui Shaklee, bekal persediaan untuk hadapi GST dan segala kos kenaikan yang bakal berlaku nanti! ~ Jana Pendapatan Dengan Shaklee
 
Jadilah PENGGUNA BIJAK, ambil peluang sebelum segala-galanya dah terlambat!

Bagaimana nak jadi ahli secara percuma pada bulan ini!


Memandangkan bulan  ni ada 3 jenis promo, maka kita rebut peluang daripada promo-promo yang ada ini..



 

Tak faham?

Saya bersedia membantu....

Efie 019-9890707



No comments:

Post a Comment