Tuesday, 9 May 2017

Ubat Sembelit Yang Paling Berkesan Tanpa Tinggalkan Kesan Sampingan


Sembelit memang sengsara.
Nak-nak lagi, kalo sembelit tu bila kita lepas bersalin kan?

Saya pernah kena, masa bersalinkan anak sulung, Ammar Qayyum.
Fuhhhh memang trauma.
Serius!


Masa tu, belum kenal Shaklee lagi.
Ya lah, Ammar pun dah 8 tahun dah sekarang ni. 
Saya kenal Shaklee baru 5 tahun je, walaupun usia Shaklee kat Malaysia ni dahpun berusia hampir 30 tahun dah.



Ok, berbalik kepada cerita sembelit tadi.
Dalam Shaklee, ada 1 jenis produk yang namanya Herb-Lax. 
Herb-Lax ni kira macam julap lah, tapi julap semulajadi. 

Sebab apa semulajadi?

Sebab, Herb-Lax ni diformulasikan daripada bahan-bahan semulajadi yang ada di sekeliling kita. Memang penuh dengan segala macam jenis herba. Nama pun HERB-LAX kan.. Hihihi...




Arwah mak saya dulu, memang dia amalkan daun senna (ataupun dalam bahasa kampung kami - DAUN GELENGGANG). Haaaa pernah dengar tak? Hihi..

Memang arwah mak dok amal ni lah untuk masalah sembelit dia. Dari saya kecik lagi.




So, kalo korang ada masalah sembelit ni, jangan biar lama-lama tau. Kang tak pasal-pasal jadi BUASIR pulak. Lagi la ngeri nak operate kat hospital segala kan. Fuhhhh nauzubillahiminzaalik.

Cepat-cepat order kat sini ok.
Tekan je button eSell tu.


Ataupun, boleh je terus hubungi saya.



Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)

Efie Muhamad 019-9890707


Efie Muhamad (facebook)

No comments:

Post a Comment