Bisnes Shaklee Bisnes Yang Paling Fleksibel Saya Pernah Jumpa

  • Wednesday, February 21, 2018
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Saya punya masa dengan anak - walaupun saya sibuk.

Saya masih bersama anak - walaupun saya sibuk.
Saya boleh layan anak - walaupun saya sibuk.
Saya punya waktu untuk suami - walaupun saya sibuk.

Kerana - kesibukan saya adalah flexible. Saya boleh sesuaikan masa saya, walaupun untuk capainya, saya harus korbankan sesuatu. Contohnya, korbankan sedikit masa tidur, sebab layan anak pada waktu yang saya seharusnya bekerja. 

Saya pilih untuk cari duit dari rumah - tanpa perlu keluar bekerja - kerana saya lebih suka untuk besarkan anak-anak sendiri di rumah. 



Setiap orang ada pilihan masing-masing.
Dan inilah pilihan saya.

Dan saya beruntung, kerana suami juga merestui pilihan saya.
Dia pun lebih suka kot kalau saya duduk rumah.
Heheheh...

Bila anak demam ke, anak ada temujanji klinik ke, anak ada program kat sekolah ke, saya tak perlu ambil cuti untuk buat semua tu.


Sebab sayalah boss kepada bisnes saya. ðŸ˜‰ðŸ˜‰

Tapi, walaupun bergelar boss kepada perniagaan sendiri, tetap takde istilah goyang kaki ya. Saya punya tanggungjawab yang besar untuk kembangkan bisnes saya. Banyak benda saya kena fikir untuk team saya - #TheVioletTeam. Banyak benda nak kena buat. Banyak perkara kena lakukan untuk bantu team saya juga, supaya kami semua bergerak maju ke hadapan.

Bisnes Shaklee ni pulak, adalah bisnes yang sangat best, sebab ianya adalah automated dan flexible. Maksudnya, awal-awal ni je kita kena kerja keras untuk bina sesuatu bagi dapatkan sales. Once ianya dah terbina dengan baik, sales akan masuk sendiri. Masa tu, kita boleh fokus untuk tumpukan perhatian kepada bina team pulak. 

Apa yang terbina tu?
Nak kena bina apa?

Haaa bab ni kenalah jadi sebahagian daripada team saya.
Barulah saya kongsi rahsia.
Sebab, eksklusif untuk #TheVioletTeam sahaja tau!


Nak join TheVioletTeam?

Wasap saya terus http://efieshaklee.wasap.my


Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)
FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)





You Might Also Like

0 comments