Kelebihan Bisnes Shaklee Yang Mungkin Anda Tak Tahu

  • Sunday, February 25, 2018
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Saya pernah merasa cabaran pahit getir berniaga dengan premis fizikal - memang sangat mencabar. Sebab, perlukan modal yang sangat besar dan overhead cost yang juga tinggi dan perlu ditanggung setiap bulan.

Justeru, saya memang respek dengan mereka yang berjaya dalam bisnes sebegini.

Sebab, saya rasa saya tak boleh.
Tak cukup pandai la tu heheheeh...

Kemudian, dijodohkan dengan bisnes Shaklee.
Yes, bisnes yang still perlukan usaha yang gigih juga.
Mana ada bisnes yang goyang kaki je tunggu masuk duit kan.
Itu scam namanya...

Namun, bezanya bisnes ini, saya tak perlu hadap overhead cost yang tinggi pun setiap bulan. In fact, takde overhead cost pun. Yang ada cuma, kos internet yang saya rasa kalau saya tak buat bisnes ni pun, saya tetap akan langgan internet juga. Kan?

Bisnes ini senang.
Again, bukan senang sebab hanya goyang kaki.
Tapi, senang sebab bisnes ni ala-ala dropship.
Bila dropship, kita akan dapat certain percentage komisen kan.
Tapi, Shaklee ni - dropship yang profit tu semua dapat kat kita.
Haaa best sgt kan.

U buat marketing - ambil tempahan - submit order kat supplier - untung semua u punya.

Dahlah bukan setakat untung tu je, tapi macam-macam lagi company bagi.

♛ Bonus Bulanan
♛ Bonus Kereta (dalam bentuk cash setiap bulan)
♛ Pelbagai insentif
♛ Trip pelancongan / umrah


Dan macam-macam lagi lah..

Pendek kata, memang best.
Tinggal nak rebut peluang je..

Modal?
Langsung tak besar.

RM68.90 je tau!
Ya RM68.90 SAHAJA!
Diulangi, RM68.90 SAHAJA!

Pergi makan Pizza Hut sefamily pun dah lebih dari kos ni kan?

Nak cari income, Shaklee memang bisnes yang paling sesuai ..


Teringin nak cuba bisnes ni?

http://efieshaklee.wasap.my



Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)

FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)

You Might Also Like

0 comments