Kehebatan YOUTH Shaklee Yang Semua Orang Patut Tahu

  • Wednesday, February 14, 2018
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Skincare merupakan asas penjagaan wajah kepada individu terutama sekali di kalangan wanita. Cuma, masing-masing ada pilihan hati sendiri, betul tak?
Namun, untuk pilihan yang terbaik pilihlah YOUTH..Teruskan membaca posting ini untuk mengetahui dengan lebih lanjut kenapa YOUTH yang menjadi pilihan terbaik...

skincare shaklee youth


Untuk pengetahuan anda....

Saintis Shaklee telah mengambil masa selama 8 tahun sebelum set YOUTH ini berjaya dihasilkan. Mesti bukan calang-calang produkkan?

Antara bahan yang digunakan dalam set ini adalah bahan yang sama yang terdapat di dalam VIVIX, iaitu ANGGUR MUSCADINE.

YOUTH ini bakal menjanjikan kulit yang lebih sihat, cantik dan berseri. Yang pasti, 100% jaminan diberikan untuk kulit anda kelihatan 10tahun LEBIH MUDA dari usia sebenar. 

Yang paling meyakinkan lagi, YOUTH ini bukan seperti produk penjagaan kulit yang biasa. Teknologi canggih yang digunapakai ke dalam YOUTH ini bukan sahaja dapat menangani penuaan di permukaan kulit sahaja, malah, jauh lagi bagus dari itu kerana ianya meresap ke dalam sel kulit kita.

skincare youth


Bagaimana ianya dilakukan? 

Dengan menggunakan teknologi yang telah dipatentkan, yang berupaya untuk mengaktifkan protein penting untuk keremajaan dengan membuatkan protein ini menjana semula sel-sel kulit baru untuk menghasilkan lebih banyak kolagen & elastin yang membantu kulit kita kembali muda.

Set kecantikan kulit YOUTH ini dihasilkan 100% dari tumbuhan, bebas kekejaman terhadap haiwan (tiada ujikaji dilakukan ke atas haiwan) serta bebas gluten.

Dan yang paling penting, ianya SELAMAT daripada lebih 1,500 bahan kimia merbahaya & ramuan yang sering dipersoalkan, yang telah ditunjukkan dari ujian Klinikal. 

Apa tunggu lagi?

Jom sama-sama tampil lebih muda LUAR & DALAM dengan Set Penjagaan Kulit Anti-Penuaan YOUTH ini....

YOUTH akan mula dipasarkan pada March 2018 ini, jadi, JANGAN KETINGGALAN!!

Pre-order set YOUTH anda HARI INI juga dengan menghubungi saya ðŸ‘‰ www.efieshaklee.wasap.my



Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)

FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)

You Might Also Like

0 comments