Pengedar Shaklee Yang Paling Best Kat Malaysia

  • Thursday, February 01, 2018
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Januari dah berlalu..
Februari datang menjengah..

Januari kita jadikan teladan demi mencipta yang lebih baik untuk Februari dan seterusnya..

Kot-kot ada lagi yang masih tak kenal saya kan?
Jom kita berkenalan..

Nama saya Efie, dan saya merupakan Founder bagi Grup Violet. Dalam team saya ada seramai 12 orang #VioletFighters.


Walaupun saya adalah upline diorang, tapi Subhanallah banyak sangat yang saya belajar dari diorang jugak..

Belajar dari semangat diorang..
Belajar dari kerja keras diorang..
Belajar dari usaha diorang..
Belajar dari kepercayaan diorang..

Contohnya pada bulan lepas, saya cabar ahli team saya untuk jual 15 botol OmegaGuard setiap seorang.. Salah seorang ahli Violet Fighters, dia bagitahu setiap hari dia doa untuk dapat jual 15 botol. Dan Subhanallah, pada hari terakhir Januari, beliau berjaya jual bukan sahaja 15 botol, namun 25 botol!

Pengajarannya, percayalah pada kuasa doa. Di situ ada keajaiban yang sangat besar.

Ok lah taknak cakap banyak.

Nak bagitau, korang sangat berbaloi untuk follow dan jadi sebahagian daripada team kami, tambah-tambah lagi dengan leader hebat saya ni.. 

Kali ni, saya perkenalkan 3 orang terlebih dahulu ya..



Hani Zaha: Ex-Auditor di sebuah firma auditing yang gah (Big 4), namun mengambil langkah untuk resign demi impian membesarkan dan mengasuh anak-anak dengan tangan sendiri

Wani Koh: Bekerja sebagai underwriter dengan Great Eastern. Jadual hariannya yang sangat hectic bermula seawal 3.30 pagi setiap hari, namun masih sempat bersenam dan menyediakan makanan untuk keluarga sangat mengagumkan saya



Hebat kan diorang ni?

Sila lah jadi sebahagian daripada team diorang, dan koreklah rahsia bagaimana diorang berjaya membina bisnes yang hebat bersama Shaklee.




Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)
FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)

You Might Also Like

0 comments