Saturday, 1 February 2014

Kenapa Perlu Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee?

Kenapa perlu mendaftar??
Untung ke??
Macam rugiiiiii je??


Ramai sebenarnya yang berpendapat, jadi ahli Shaklee ni bila nak berniaga Shaklee sahaja. Kalau sekadar untuk makan sahaja, tak perlulah untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Salah salah salah...
Salah sama sekali...

Sebenarnya, walaupun cuma sekadar untuk makan sendiri sahaja, adalah teramat untung sekiranya kita mendaftar sebagai ahli..

Kenapa??




Sebab...



1) Keahlian  Shaklee adalah untuk seumur hidup
2) Yuran keahlian yang sangat berpatutan, iaitu cuma RM75 sahaja bagi orang-orang di Semenanjung, dan RM85 bagi yang di Sabah Sarawak
3) Boleh dapat keahlian percuma, sekiranya point belian mencapai sekurang-kurangnya 200uv atau lebih kurang RM650 belian dalam satu resit
4) Sekiranya sekadar untuk makan sendiri sahaja pun, tapi sekiranya belian kita mencapai 150uv (lebih kurang RM470) dalam bulan tersebut dahpun  boleh dapat 5% bonus. Untung kan??
5) Bila anda mendaftar ahli dengan saya, saya akan masukkan anda ke grup eksklusif kami. Kat sana ada macam2 tips pemasaran, teknik-teknik rahsia yang amat berguna untuk diaplikasikan bila anda berminat untuk menjana pendapatan bersama Shaklee.
6) Bila anda serius membina perniagaan bersama Shaklee, ada pelbagai insentif yang bakal diperolehi.. Bonus tunai, bonus kereta, pelancongan eksklusif bertaraf 6 bintang dalam dan luar negara. Bestttt....

Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan untuk mendaftar ahli dengan saya. Bimbingan eksklusif, hanya untuk ahli-ahli yang mendaftar dengan saya je tau (✿◠‿◠)...







-------------------------------------------------------------------
Sekiranya anda perlukan suplemen Shaklee, anda boleh mendapatkannya dari saya, agen Shaklee Pasir Tumboh, Kota Bharu. Bagi mereka yang tinggal jauh, saya gunakan khidmat PosLaju bagi penghantaran.
Boleh hubungi saya di 019-9890707 ;-)


No comments:

Post a Comment