Kenapa Saya Suka Bisnes Shaklee?

  • Sunday, November 26, 2017
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Banyakkkkk sebab dia.. Tapi kita cerita satu je lah dulu ya, lain cerita lain masa pulak.. Hehe...


Saya suka bisnes ni sebab, bila saya nak attend kelas ke, nak ke conference ke, nak gi coaching ke saya tak perlu nak tinggal anak2 kat rumah.. Angkut je semua termasuk suami sekali lah ofkos..

Bisnes Shaklee kami ni unik.. Anak2 pun dah jadi geng sesama diorang.. Suami lagi lah, siap ada group diorang lagi.. Apa lagi kalo bukan grup ASB yg trademark diodang 4 jari tu.. Ehemm.. Trademark tu bukan maksudnya kawin 4 tau.. Ahaha.. Nak tau maksud apa kena lah join diorang..

Dengan Shaklee, kami tak payah keluar meeting malam2.. Dok rumah je pun dah boleh timba ilmu.. Webinar ada,, grup wasap ada, live coaching ada.. Macam2 ada.. 


Maklumlah Shaklee ni MLM.. 
Bila MLM ni orang dah sinonim kan dengan "Meeting Larut Malam".. 
Nak kena keluar setiap malam berjam-jam.. Balik rumah dah tengah malam.. Anak ke mana suami ke mana...

Tapi dengan Shaklee langsung tak macam ni tau.. Tiada istilah keluar malam-malam tinggalkan anak suami kat rumah.. Kalau ada pun nak kena jumpa, takdelah sampai larut malam dan semua tu kami angkut bersama..



Ya, ada jugak kami jumpa sama2 kami.. Tapi biasanya sianglah.. Dapat eratkan ukhwah sesama kami, dan aura dia mmg lain macam bila jumpa secara offline ni.. Tapi seperti biasalah, anak2 dan suami konfem ada sekali..



Saya dgn upline saya pulak mmg kami mmg dah kawan lama dh.. So stiap kali dia balik kampung biasanya saya amek peluang utk jumpa dia lah.. Peluang kena amek, apatah lagi dia mmg org hebat yg kami semua mmg kagumlah!

Korang kalo rasa suka bisnes yg bercirikan macam ni, elok sangatlah join Shaklee bersama kami diteam iReach!
Banyyak syokkk ok...



Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)

FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)


Efie Muhamad (facebook)

You Might Also Like

0 comments