Set Shaklee Baby Yang Pasti Selamat Untuk Kulit Bayi

  • Monday, November 20, 2017
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Bermula hari ni, Shaklee dah lancarkan Set Penjagaan Bayi yang dah ramai sangat tertunggu-tunggu. Dah lama dah pakat dok tanya bila Shaklee nak bawak masuk Set Bay ni. Sebabnya kat US memang Set Baby ni dah lama ada.

So, bila Shaklee dah bawa masuk ni, pasti ramai yang tak lepaskan peluang. Bukan senang nak pastikan Set Penjagaan Bayi yang BETUL-BETUL bebas dari sebarang bahan kimia yang merbahaya. Sebab, ada sesetengah jenama yang memang terkenal dengan Set Penjagaan Bayi ni pun, pernah ada isu.

Apa Perbezaan Shaklee Baby Berbanding Jenama Lain?




Yang pastinya, dalam Set Shaklee Baby ni telah diuji selamat dan berkesan,

✔ 76% - 99% organik
✔ Telah diuji oleh pakar paediatrik
✔ Hypoallergenic (tidak menunjukkan reaksi allergy kepada kulit)
✔ Tiada paraben
✔ Tiada SLS
✔ Tiada pewarna tiruan
✔ Tiada wangian tambahan

Pendek kata, kita akan dapat gunakan Set Shaklee Baby ni dengan senang hati, tanpa risau dengan sebarang kesan sampingan.



Apa Yang Ada Dalam Set Baby Shaklee?


Ada 3 jenis, buat masa sekarang.

1. Shaklee Baby Gentle Wash


Diperbuat daripada 76% bahan organik, termasuk Lavender dan Chamomile, dengan pH seimbang dan telah diuji sensitiviti. Produk jagaan bayi mungkin biasanya ada mengandungi 1,4-dioxance tetapi tidak dalam semua produk ShakleeBaby. Shaklee hanya menggunakan bahan yang selamat dan suci untuk bayi.


2. Shaklee Baby Soothing Lotion




Oleh kerana bayi baru lahir mempunyai nisbah permukaan kulit yang lebih besar kepada berat badan, tubuh mereka menyerap dan kehilangan air dengan cepat. Ini boleh menyebabkan kulit bayi anda menjadi kering.
Diperbuat daripada minyak biji bunga matahari organik dan mentega shea melembapkan, dan lavender organik dan chamomile melegakan. Ia adalah satu botol yang penuh dengan alasan yang lebih banyak untuk memeluk.

3. Shaklee Baby Massage Oil


Campuran organik yang sangat lembut ini sempurna untuk mengurut bayi anda pada bila-bila masa atau pelembab selepas mandi. Dengan minyak bunga matahari organik, lavender, dan chamomile untuk melembapkan dan melegakan.
Nak dapatkan produk Shaklee Baby ni?
Boleh dapatkan terus melalui link eSell di bawah ni..

Juga, boleh hubungi saya terus untuk order.


Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)
FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)


Efie Muhamad (facebook)


You Might Also Like

0 comments