Kepentingan Vision Board Untuk Realisasikan Impian

  • Saturday, January 06, 2018
  • By efie muhamad
  • 1 Comments


Sebelum mulakan entry pada kali ni. nak buat survey sikit. Hehehe..

Siapa TAHU apa itu vision board?
Siapa ADA vision board?

Sebenarnya vision board tu apa?

Senang cerita, beginilah. 



Vision board ni adalah - 



APA SAHAJA IMPIAN KITA TARGET KITA YANG INGIN KITA CAPAI - 
KITA TERJEMAHKAN ATAS SEKEPING KERTAS - 
TAMPAL KAT DINDING.

Itu je?

Ya, secara amnya begitu.

Kenapa kena print tampal bagai?
Tak print tak tampal tak boleh ke?

Kita kena sedar hakikat kita sebagai manusia ni - mudah lupa. Mudah hanyut. Jadi, bila impian yang kita nak sangat tu, kita tampal dan tengok hari-hari, secara tak langsung minda separa sedar kita akan bekerja. 

"Impian aku ni belum tercapai. Macamana cara aku nak capai impian aku ni"

"Besar sangat impian aku ni. Apa aku kena buat ni"

"Bestnya bila dapat capai impian aku ni. Aku mesti kejar cepat-cepat ni"

"Anak-anak tolong doakan impian umi ni. Nanti bila dapat, mesti seronok kan kita"

Ini sebahagian daripada sebab kenapa kita kena print dan tampal.

Bila kita tampal depan mata - hari2 kita akan tengok - secara tak langsung hari-hari kita akan doa.

papan impian
Vision Board ihsan Google


Saya juga punya vision board.
Saya juga punya buku impian.

Nak tengok?
Biarlah rahsia 😁

Cukuplah saya katakan - antara yang pernah ada di vision board saya adalah tunaikan umrah dan pergi Kundasang. 
Alhamdulillah dahpun tercapai pada tahun 2017.

Siapa yang belum ada Vision Board lagi?
Jom buat sekarang!

**************************************************

Untuk dapatkan vitamin Shaklee, boleh hubungi terus Ejen Shaklee dari TheVioletTeam yang berhampiran dengan lokasi anda. kami mempunyai pengalaman selama lebih 5 tahun dalam Shaklee, dan turut mendapat bimbingan nasihat terus daripada doktor perubatan.

Pengedar Shaklee Kota Bharu: COD Kota Bharu / Kubang Kerian / Bachok
Pengedar Shaklee Pengkalan Chepa: COD Kota Bharu / Kubang Kerian / Pengkalan Chepa
Pengedar Shaklee Semenyih : COD Semenyih / Ampang
Pengedar Shaklee Putrajaya : COD Semenyih / Putrajaya / Kajang
Pengedar Shaklee Kota Samarahan : COD Farley Kota Samarahan
Pengedar Shaklee Singai : COD Singai / Pasar Bau / Malihah / MJC /Kota Padawan
Pengedar Shaklee Bintulu : COD Bandar Bintulu / Kidurong / Bt 5- Bt 10 Jalan Bintulu-Miri
Pengedar Shaklee Kuching : COD Kuching
Pengedar Shaklee Kajang: COD Kajang / Bangi / Kuala Lumpur
Pengedar Shaklee Bayan Baru : COD Bayan Baru / Bayan Lepas
Pengedar Shaklee Bukit Mertajam : COD Bandar Perda / Bukit Mertajam
Pengedar Shaklee Terengganu : COD Kemasek / Kerteh / Kijal


ejen shaklee kota bharu

Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)

FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)

You Might Also Like

1 comments

  1. Wajib ada vision board. Baru nampak list impian yg kita nak capai kan? X nampak susah la nak usaha keras nak usaha.

    ReplyDelete