Harimau Mati meninggalkan Belang, Manusia Mati Meninggalkan Nama...

  • Tuesday, January 02, 2018
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Dah beberapa tahun jugaklah saya 'berblog', agak-agak pembaca blog saya ni dah kenal ke siapa saya ni eh?


Ya la, nak la tau jugak.. 
Alang-alang penat membebel kat blog ni, kita buat survey la sikit ya..
Hihihi..

Siapa owner blog vitaminsaya.blogspot.com ni?

Siapa Efie Muhamad?

Bila sebut Microsoft mesti org teringat ttg Bill Gates. 
Bila sebut dUckScarf sudah tentu Vivy Yusof.
Bila sebut Naelofar terus teringat Neelofa.
Bila sebut Fazura sah-sah orang teringat Fattah Amin.

Eh! Hahahaha...

Bila sebut Efie Muhamad, apa yang terlintas di benak fikiran korang?


Orang kata, harimau mati meninggalkan belang..
Manusia mati meninggalkan nama..
Apalagi jika apa yang kita tinggalkan itu, merupakan sesuau yang boleh jadi pahala yang berterusan buat kita..




Bila sebut Efie, apa yang saya nak orang ingat tentang saya?🤔🤔

Sebagai seorang yang berbisnes Shaklee, pastilah saya nak orang ingat Shaklee ingat Efie.. Ada nak order Shaklee - ok order dengan Efie.. Teringin nak jadi ahli Shaklee - ok jadi ahli dengan Efie.. Teringin nak berniaga Shaklee - ok nak mintak Efie tolong ajar macamana nak bisnes Shaklee..

Sebagai seorang pengasas TheVioletTeam, pastilah saya mempunyai harapan yang besar terhadap team saya.. Saya nak besarkan Team Violet saya.. Saya nak bawa bersama ahli-ahli team saya untuk lebih berjaya dalam Shaklee.. Bantu ahli-ahli team saya supaya dapat merasa Leadership Bonus Shaklee, Car Bonus Shaklee, Coordinator Incentive Shaklee, dapat merasa join trip-trip Shaklee.. Saya dah merasa, so sangat besar harapan saya untuk dapat bantu team saya untuk diorang juga dapat rasa. Juga, saya dapat bayangkan betapa gembiranya saya nanti, bila saya dapat bantu diorang capai apa impian diorang..


pengedar shaklee kelantan


Sebagai seorang yang hanya bekerja dari rumah, yang mana saya tahu ramai je yang pandang rendah dekat kami.. Ya lah belajar tinggi-tinggi, tapi tak bekerja.. Insya Allah, kami juga dapat bantu negara melalui pilihan yang dah kami buat - jana pendapatan jana ekonomi dari rumah.. Dalam masa yang sama, dapat uruskan anak-anak dengan tangan sendiri.. 

Saya nak - walaupun saya ni hanya bekerja dari rumah - takde title gah-gah sebagaimana orang lain, tapi saya mampu didik anak sebaiknya - mampu hantar anak ke sekolah pilihan - mampu lunaskan hutang piutang yang ada hanya dengan bekerja dari rumah - mampu bantu suami walaupun saya 'tak bekerja'...

SO, SIAPA EFIE?

SEORANG YANG BEKERJA DARI RUMAH - TAPI BERJAYA DIDIK ANAK BELIAU DENGAN BAIK, SEORANG ANAK MITHALI UNTUK KELUARGA, SEORANG ISTERI SOLEHAH BUAT SUAMI, BERJAYA BEBAS HUTANG, VIOLET FOUNDER YANG DAH BANTU RAMAI ORANG.

Doakan saya tau!

Ingat Efie = Ingat Shaklee = Ingat Violet😍



Untuk dapatkan vitamin Shaklee, boleh hubungi terus Ejen Shaklee dari TheVioletTeam yang berhampiran dengan lokasi anda. kami mempunyai pengalaman selama lebih 5 tahun dalam Shaklee, dan turut mendapat bimbingan nasihat terus daripada doktor perubatan.


Pengedar Shaklee Kota Bharu: COD Kota Bharu / Kubang Kerian / Bachok
Pengedar Shaklee Pengkalan Chepa: COD Kota Bharu / Kubang Kerian / Pengkalan Chepa
Pengedar Shaklee Semenyih : COD Semenyih / Ampang
Pengedar Shaklee Putrajaya : COD Semenyih / Putrajaya / Kajang
Pengedar Shaklee Kota Samarahan : COD Farley Kota Samarahan
Pengedar Shaklee Singai : COD Singai / Pasar Bau / Malihah / MJC /Kota Padawan
Pengedar Shaklee Bintulu : COD Bandar Bintulu / Kidurong / Bt 5- Bt 10 Jalan Bintulu-Miri
Pengedar Shaklee Kuching : COD Kuching
Pengedar Shaklee Kajang: COD Kajang / Bangi / Kuala Lumpur
Pengedar Shaklee Bayan Baru : COD Bayan Baru / Bayan Lepas
Pengedar Shaklee Bukit Mertajam : COD Bandar Perda / Bukit Mertajam
Pengedar Shaklee Terengganu : COD Kemasek / Kerteh / Kijal


*Senarai ini akan dikemaskini dari masa ke semasa.

***************************



Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)
FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)

You Might Also Like

0 comments