Impian Untuk Tahun 2018.. Selamat Tahun Baru!

  • Monday, January 01, 2018
  • By efie muhamad
  • 1 Comments

Berimpian itu indah...
Bertambah indah, bila kita dapat capai impian tersebut..🎉🎉

Hari ni dah masuk tahun baru 2018..
Orang selalu kaitkan tahun baru ni dengan azam baru, walhal kita sepatutnya kena sentiasa untuk jadi lebih baik hari demi hari... Hari ni lebih baik dari semalam, esok lebih baik dari hari ni... Kan?

Tapi takpe..😉
Daripada takde azam langsung, atleast ada jugak azam tahun baru tu pun dah cukup baik..

So, apa azam kita untuk tahun 2018 ni?
Dan apa azam kita yang dah tercapai untuk tahun lepas?
Apa great moment yang berlaku dalam hidup kita pada tahun lepas, untuk kita jadikan pemangkin bagi mencipta kejayaan yang lebih besar pada tahun ni?

Bagi diri saya, dapat join trip Shaklee naik Cruise secara percuma selama 5 hari 4 malam tu, merupakan salah satu kenangan indah yang hadir dalam hidup saya pada tahun lepas. Ianya bukan sekadar trip - bukan sekadar 'me-time' - bukan sekadar 'having fun', tapi it is far more beyond than that..🛳️⛴️

leader shaklee
Bersama Founder iReach - Master Lyna Noh

Ianya adalah pemangkin untuk saya melonjakkan diri saya lebih jauh lagi..
Ianya adalah inspirasi untuk saya bawa bersama team saya TheVioletTeam untuk bersama-sama join trip nanti2 tu 2
Ianya adalah pencetus untuk saya menjana idea baru bersama-sama dengan rakan-rakan seShaklee saya...
Ianya adalah refleks untuk diri saya perbaiki diri, muhasabah diri terhadap apa yang dah saya lakukan sebelum ni..
Dan banyak lagi sebab...

Untuk tahun 2018 ni, impian saya adalah untuk bawa lebih ramai orang, untuk bersama-sama saya dalam bina kesihatan yang lebih baik, dan dalam masa yang sama bina kewangan yang lebih kukuh bersama Shaklee.

Semoga Allah permudahkan jalan untuk saya gapai impian saya ini..
Aminnn..


Anda mahu bersama saya?


Untuk dapatkan vitamin Shaklee, boleh hubungi terus Ejen Shaklee dari TheVioletTeam yang berhampiran dengan lokasi anda. kami mempunyai pengalaman selama lebih 5 tahun dalam Shaklee, dan turut mendapat bimbingan nasihat terus daripada doktor perubatan.

Pengedar Shaklee Kota Bharu: COD Kota Bharu / Kubang Kerian / Bachok
Pengedar Shaklee Pengkalan Chepa: COD Kota Bharu / Kubang Kerian / Pengkalan Chepa
Pengedar Shaklee Semenyih : COD Semenyih / Ampang
Pengedar Shaklee Putrajaya : COD Semenyih / Putrajaya / Kajang
Pengedar Shaklee Kota Samarahan : COD Farley Kota Samarahan
Pengedar Shaklee Singai : COD Singai / Pasar Bau / Malihah / MJC /Kota Padawan
Pengedar Shaklee Bintulu : COD Bandar Bintulu / Kidurong / Bt 5- Bt 10 Jalan Bintulu-Miri
Pengedar Shaklee Kuching : COD Kuching
Pengedar Shaklee Kajang: COD Kajang / Bangi / Kuala Lumpur
Pengedar Shaklee Bayan Baru : COD Bayan Baru / Bayan Lepas
Pengedar Shaklee Bukit Mertajam : COD Bandar Perda / Bukit Mertajam
Pengedar Shaklee Terengganu : COD Kemasek / Kerteh / Kijal


*Senarai ini akan dikemaskini dari masa ke semasa.

***************************


Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)
FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)

You Might Also Like

1 comments