3 Sebab Anda Rugi Bila Tak Jadi Ahli Shaklee

  • Friday, November 10, 2017
  • By efie muhamad
  • 4 Comments

Ramai orang yang makan Shaklee, tapi taknak jadi ahli. 
Saya pun tak tahu kenapa. 
Agak-agak kenapa ya?

Oh ya, korang yang baca blog saya ni dah jadi ahli ke belum?

Kalo belum, jom baca tiga sebab kenapa anda rugi bila tak mendaftar jadi ahli.

3 Sebab Mengapa Anda Rugi Bila Tak Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee


Pertama - bila daftar jadi ahli, secara automatik anda akan layak mendapatkan vitamin Shaklee pada harga ahli. Bila dah dapat harga ahli ni, sah-sah lah memang harga paling murah dalam dunia ni kan. So, kalau anda pengguna Shaklee, tapi tak daftar jadi ahli Shaklee memang sangat-sangat rugi. Sebab, beza harga ahli dengan harga runcit tu besar jugak tau.

Kedua - bila dah jadi ahli dan buat pembelian, data pembelian kita tu akan direkodkan dalam sistem Shaklee. Setiap pembelian akan ada jumlah point nya. Bila point ni terkumpul, anda mungkin akan layak terima bonus (bonus dikira setiap bulan). Bonus ni boleh tahan banyak jugak tau, especially bila kita buat pembelian dalam jumlah yang banyak. So, kalau tak jadi ahli, maka confirmlah takde peluang pun nak dapat bonus ni kan?

Ketiga - peluang untuk dapatkan promosi-promosi Shaklee. Setiap bulan, biasanya akan ada promosi-promosi tertentu dari Shaklee. Contohnya, pada bulan ini, ada promosi ni.




Sebagai ahli Shaklee, apabila anda membeli mana-mana vitamin yang terdapat dalam Set Family ni (ESP + Vitalea + B-Complex + Vitamin C + OmegaGuard) yang berjumlah 100uv dalam 1 resit, maka anda layak untuk mendapatkan pembelian GLA Complex ataupun Vitamin E Complex pada harga diskaun 20%.

Haaa kan jimat tu.

Rugi sangat kalau tak jadi ahli Shaklee kan?





So, kalau taknak rugi, jom jadi ahli cepat-cepat.




Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)




Efie Muhamad (facebook)

You Might Also Like

4 comments

  1. Kak efie gaya kecek macam master lyna dah 😬

    ReplyDelete
  2. The most and foremost daftar jadi ahli sbb nak dapat harga ahli. Lepas tu baru tau rupanya banyak peluang uyntuk jana income dengan Shaklee. Berbaloi sangat2

    ReplyDelete