Friday, 25 April 2014

Nak Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma? Ini Caranya...

Sekarang ni Shaklee dah mengetatkan syarat berkenaan harga produk Shaklee. Jika sebelum ini, ramai pengedar bebas Shaklee jual produk Shaklee dengan harga macam-macam, termasuklah harga tak masuk akal iaitu lebih rendah dari harga ahli, maka sekarang tidak lagi. Ramai pengedar Shaklee sebegini yang telah digantung / ditamatkan keahliannya dengan Shaklee. Nak harga ahli untuk produk Shaklee, maka anda dialu-alukan untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Mudah kan?

Pagi tadi, semasa tengah rehat dengan anak-anak dan suami dalam bilik hotel (oh ya, saya sekarang berada di Kuala Terengganu.. semalam ada program Shaklee di PrinzPark Hotel, manakala petang ni ada lagi program Motivation Rally Shaklee di Ri-Yaz Heritage Hotel), ada seorang customer call saya...

Katanya, nak order Vivix + Shaklee Collagen Powder + Ostematrix..

Saya bagitau dia..

"Akak, order akak ni dah layakkan akak untuk dapat keahlian Shaklee secara PERCUMA!!"

Haaaa ni la yang saya nak cerita ni...

Setiap pembelian mana-mana produk Shaklee berjumlah lebih kurang RM650, melayakkan anda untuk dapat keahlian Shaklee secara percuma.. Dah jimat RM75, tak payah bayar pun untuk yuran pendaftaran jadi ahli Shaklee. Bukan sekadar tu, layak jugak dapat bonus pada bulan tersebut. Best betul!

Kalo tak jadi ahli, harga untuk ketiga-tiga produk tersebut berjumlah RM834. Namun, disebabkan ketiga-tiga produk ini jika dibeli dalam satu resit, melayakkan untuk keahlian Shaklee secara percuma, maka ketiga-tiga produk tersebut boleh dibeli dengan harga ahli terus yang berjumlah RM667 sahaja. Besar beza tuh...

Tapi kan.... Nak pilih dengan siapa kita nak mendaftar pun saaaaaangat penting jugak tau.. Silap pilih, diri sendiri yang merana.. Nak tau kenapa? Jom baca kat sini... Anda Menyesal Join Shaklee Bila.... 

Tapi, kalo rasa tak tau nak beli apa sampai RM650 / tak mampu nak beli sekaligus sampai RM650 takpe jangan risau-risau jangan sedih-sedih... Anda tetap juga boleh jadi ahli Shaklee.. Yuran keahlian seumur hidup murah je, RM75 je... Takdela sampai beratus pun...

Bila dah jadi ahli Shaklee, peluang untuk berniaga Shaklee memang terbuka luas...


Nak berniaga dari rumah? Takde masalah... Ask me how! (>‿◠)✌


Nak jadi ahli Shaklee?

Boleh call saya sekarang..   
iR Efie Muhamad 
ID Shaklee: 869620
019-9890707

No comments:

Post a Comment