Friday, 25 April 2014

Kulit Bersih Tanpa Jeragat.. Ini Rahsianya...

Semalam, semasa sedang dalam perjalanan ke Kuala Terengganu untuk menghadiri program Sessi Penerangan P&R Shaklee di PrinzPark Hotel, ada seorang bakal customer whatsapp saya...


Kakak ni dah berusia 40 ++ tahun.. Katanya, dah lama beliau menghidapi masalah jeragat ni. Macam-macam produk dah guna, bukan sedikit duit yang dah dihabiskan untuk atasi masalah ni tapi tetap jugak kekal sebagai satu masalah.... kesian akak ni kan...

Fakta Tentang Jeragat

Jeragat / Melasma ini merupakan masalah kulit yang biasa dihadapi oleh penduduk Asia  dan terutamanya dihadapi oleh kaum wanita (nisbah 12:1). Masalah ini boleh menyebabkan keadaan muka akan bertompok gelap di muka anda (terutama pipi) atau beberapa bahagian lain badan anda.


Faktor Terjadinya Jeragat

☛ Terdedah kepada cahaya matahari yang terik
☛ Perubahan hormon (cth: pil perancang)
☛ Penggunaan alat kosmetik yang tidak sesuai
☛ Keturunan


Bagaimana Shaklee Dapat Membantu?

Saya cadangkan kepada kakak ni, untuk ambil Shaklee Collagen Powder.
Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen yang hebat, yang mengandungi 4000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Boleh tengok di sini bahan utama untuk Shaklee Collagen Powder ni..

Kolagen Shaklee juga mempunyai molekul yang TERSANGAT RINGAN, kira2 1000 Dalton, justeru memudahkan penyerapan oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.




 Sekotak Shaklee Collagen Powder ni harganya RM298. Ada 15 sachet sekotak Saya cadangkan dekat akak ni supaya amek 3 kotak terus, sebab bila beli 3 kotak terus boleh dapat keahlian Shaklee secara PERCUMA. Bila jadi ahli ni, boleh terus dapat beli collagen ni dengan harga ahli lah yang pastinya jauh lebih murah la kan.

Kalo ikutkan, 3 kotak ni harganya RM894. Tapi, bila jadi ahli boleh dapat dengan harga RM714 sahaja untuk 3 kotak, beserta dengan keahlian Shaklee secara PERCUMA bernilai RM75. Juga, terus layak dapat bonus pada bulan tersebut. Jadi, memang untung berganda-ganda la kan. Memang untung betul akak ni..


Testimoni Pengguna Shaklee Collagen Powder

testimoni collagen

Menarik kan testimoni pengguna dari Brunei ni... Bestnya dapat kulit macam dia tu... Kita semua pun boleh, insya Allah.. Amalkan je Shaklee Collagen Powder secara konsisten ok... ≥Ö‿Ö≤


Nak dapatkan Shaklee Collagen Powder anda?
Boleh call saya sekarang..
 
iR Efie Muhamad 
ID Shaklee: 869620
019-9890707


No comments:

Post a Comment