Monday, 26 January 2015

Vivix Shaklee Hitamkan Rambut Yang Beruban!

Ok, Vivix Shaklee bukan bahan pewarna ya..

Bukan macam pergi kat kedai, pastu cakap dekat amoi tu..

"Amoi aaaa, saya mahu hitamkan rambut saya.. Lu bikin cantik-cantik ok..."

Ok, bukan macam tu... heheheh...

Tapi Vivix Shaklee ni, mampu untuk hitamkan rambut yang dah beruban secara semulajadi, insya Allah...

Kerana apa?
Kerana ada 1 bahan yang terkandung dalam VIVIX ni yang SANGAT SPECIAL!

Bahan Rahsia VIVIX >> Polygonum Cuspidatum


akar polygonum cuspidatum
Polygonum Cuspidatum

Polygonum Cuspidatum (juga dikenali sebagai Knotweed Jepun) adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang juga dikenali banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah.
  
Knotweed Jepun adalah sumber komersial Resveratrol, yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah
 
Polygonum Cuspidatum mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan tradisional cina.
Akarnya kaya dengan kandungan resveratrol. Banyak kajian yang dah terbukti mengatakan Resveretrol memberi banyak sangat kebaikan kepada kesihatan manusia.
Digunakan sebagai ubat tradisional untuk merawat rambut beruban di negara China & Japan selama lebih 100 tahun
Potensi polifenol semulajadinya adalah untuk menyokong diet yang sihat dan mampu memberi kesan positif kepada penuaan sel yang sihat.
Ada beberapa kajian menunjukkan resveratrol di dalam Polygonum Cuspidatum mampu mencegah tumor.

Testimoni Pengguna Vivix



 wow wow wow!!!

Best kan Vivix Shaklee ni. 

Tapi macam Mommy Lyna ni cakap, awet muda tu hanyalah sekadar bonus. Apa yang penting, kesihatan diri kita, ibu bapa dan keluarga, itu yang paling penting..

Nak dapatkan VIVIX Shaklee untuk orang tersayang?

Boleh isi borang ni..
Atau boleh je hubungi saya, pengedar Shaklee bertauliah anda...

❤ Efie Muhamad ❤

SMS/Whatsapp: 019-9890707

 



No comments:

Post a Comment